dinsdag 15 november 2016

kip zonder kop



Ja: die schoenenkast is stuk. En de lamp ook. Al is die laatste dat nog maar zo'n dag of 10, terwijl de kast al zeker een half jaar aan vervanging toe is.







En vandaag lukte het, eindelijk, om in Ikea op zoek te gaan naar een nieuwe lamp en een schoenenkast die sluit.  Ik hoopte stilletjes op weinig volk, maar dat viel eerder tegen.

Nu ja: eigenlijk maakte het niet uit, want ik voelde me wel goed.
Stel je voor: eindelijk lukt het om eens iets aanpakken wat al veel te lang blijft staan op mijn 'to do lijst'. Dus ja, het zal wel zijn dat ik me goed voelde: omdat ik ertoe kom om dit te doen

Tot ik aan de kassa kwam en nergens mijn portefeuille kon vinden... Paniek, natuurlijk
Uit mijn tas gestolen in de winkel? Of ligt hij thuis ergens op mij te wachten?
Gelukkig het tweede, bleek toen ik 20 minuten later thuis op zoek was.

Als je je zou afvragen of ik mijn dagen wel gevuld krijg, nu ik thuis ben.... heb je meteen het antwoord. Ja dus, als een winkel uitstapje dubbel zo lang moet duren dan gepland...

Mijn #kipzonderkopgehalte mag dan wel aan het dalen zijn, verdwenen is ze nog niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!

Groetjes